♥ҳ̸Ҳ̸♥ اون ﻫﻨﻮﺯﻡ ﻋﺸـــــــــــــــــــﻖ ﻣﻨﻪ ♥ҳ̸Ҳ̸♥
دیـــگه میـــرم - تنهــایی - مــرگ

♥ҳ̸Ҳ̸♥ دیــگِهــ میــــرم ♥ҳ̸Ҳ̸♥












ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺎ ﺍﻭنی که ﻋﺸﻘﻤﻮ ﮔﺮﻓﺖ ﭼﻨﺪﮐﻠﻤﻪ ﺩﺭﺩﻭﺩﻝ ﮐﻨﻢ…

 

ﻋﺸﻘﻢ ﻋﺸــــــــــــــﻘﺖ ﺷﺪ؟!

 

ﻋﺸــــــــــــــــــــــﻘﺶ ﺑﺎﺵ…

 

ﭘـــــﺲ ﺑﺰﺍﺭ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺁﺷﻨﺎﺕ ﮐﻨﻢ:

 

ﺑﻬﺶ ﺩﺭﻭﻍ ﻧﮕﻮ،دلش میگیره...

 

حسوده و رو عشقش حساس ...

 

ﺑﺰﺍﺭ ﺻﺒﺤ ها ﺑﺎ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺗﻮ ﺍﺯﺧﻮﺍﺏ ﭘﺎﺷﻪ

 

این کارت بش روحیه میده که روزه خوبیرو شروع کنه...

 

ﺍﮔﻪ ﺑﻬﺖ ﮔﻔﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ

 

سریع ﻧﮕﻮ ﻣﻨﻢ ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭ ...

 

ﺑﺎﻫﺎﺵ ﮐﻞ ﮐﻞ ﮐﻦ ﺑﮕﻮ ﻣﻦ ﻋﺎﺷﻘﺘﻢ 

 

میدونم نیستی کسی مثل من دوستش نداره ولی باورم نداره

 

درکل تو کل کل کن اخه هیجان رو دوست داره ...

 

مغروره

 

پس اگه باهم قهر کردین توبروآشتی کن

 

کاری که من همیشه انجامش میدادم 

 

اخه اون دلش کوچیکه زود میگیره…

 

به لبای همیشه خندونش توجه نکن!

 

غماشو تو دلش میریزه و بروز نمیده...

 

ﺍﺯﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﻱ ﻭﺟﻮﺩﻡ ﺑﻬﺖ ﻣﯿﮕﻢ:

 

" ﻏﺮﯾﺒﻪ "

 

ﻣﺪﯾﻮﻧﻲ

 

ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﻋﺸــــــﻘﻤﻮ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻛﻨﻲ ﻭ ﺩﻟﺸﻮ ﺑﺸﻜﻨﻲ!

 

با اینکه بهم خیانت کرده اما ...

 

ﺍﻭﻥ ﻫﻨﻮﺯﻡ

 

√ﻋﺸـــــــــــــــــــﻖ ﻣﻨﻪ√

 

ﺍﻳﻦ ﺗﻘﺪﻳﻢ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺩﻝ ﺷﻜﺴﺘﻪ ﻫﺎ 

 

ﻫﻤﻪ ﺍﻭﻧﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﻋﺸﻘﺸﻮﻧﻮ ﺑﺎﻳﻜﻲ ﺩﻳﺪﻥ 

 

ﺍﻭﻧﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﺗﻠﻔﻦ ﻋﺸﻘﺸﻮﻧﻮ ﻳﻪ ﻏﺮﻳﺒﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﻴﺪﻩ ...

 

نتیجه تصویری برای عکس شب تنهایی 



نظرات شما عزیزان:

samira Bano
ساعت15:43---1 اسفند 1393

هه... رفیق... نه نه ببخشید... آهای دوست عزیز...
باز اشتباه گفتم... آهای خنجر از پشت...
یه روزی... یه جایی... خدا بد جواب دل شکستموبت میده


نفس901
ساعت17:02---18 بهمن 1393
من بی تو يک بوسه ی فراموش شده ام؛ يک شعر پر از غلط؛ يک
پرنده ی بی آسمان؛ يک نسيم سرگردان؛ يک رويای نا تمام.
من بی تو بهاری غريبم که در برف متوقف مانده؛ يک جويبار
سرد که هيچ وقت به دريا نمی رسد.
يک عشق با شکوه که مجالی برای شکفتن ندارد.
بودنت زود گذشت؛ و نبودنت را هنوز باور نمی کنم...


زهرا
ساعت20:21---15 بهمن 1393
بسلامتی دوستم ک پارسال شماره عشقمو دادم
بهش تا امتحانش کنه اما امسالــ

"عروسیشونه"
پاسخ:چقـــدر نامردن ادما به هیچکی نمیشه اعتماد کرد خیلی پستن دلم شکست وقتی اینو گفتی


اشک عشق
ساعت19:18---5 بهمن 1393
ببار ای باران،


ببار که غم از دلم رفتنی نیست،


اشکهای روی گونه ام دیدنی نیست.


ببار ای باران


که این تنهایی تمام شدنی نیست،


آن لحظه های زیبا تکرار شدنی نیست.


ببار ای باران


که شعر تلخ جدایی خواندنی نیست،


غم تلخی که در سینه دارم فراموش شدنی نیست

پاسخ:لایکــــ . حرف دله واقعا


اشک عشق
ساعت19:07---5 بهمن 1393
برگـَـــرد..
یادتـــــ ــ ـ را جا گذاشتــــ ـــ ـی..

نمی خواهم عُــمری به این امید باشَـــ ـــ ـم
که برای بُردنَش بر می گردی ..



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 5 بهمن 1393برچسب:,ساعت 18:31 توسط ♥Ҳ̸ HADI Ҳ̸♥| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت